I'm singing my heart out

beauty4

Någon gång inom den närmsta framtiden ska jag lära mig att spela gitarr. Jag brukar plinga på den i största hemlighet. Sätter på musik alltför högt så att jag inte hör min ostämda sak och låtsas spela riktigt bra. Då lever jag! En riktigt speciell känsla och jag förstår plötsligt hur Robbie Williams känner sig då han står inför tusentals människor och agerar ut allt han har inom sig. Det gör jag också, här på mtit rum, då inte ens katterna är hemma.
Esteten finns där inom mig och jag älskar det.

Just nu består mitt liv endast av jobb, måndag - söndag. Än så länge är det inte ens jobbigt eftersom jag trivs så himla bra. Man ska aldrig tappa hoppet om att det faktiskt finns underbara människor.. dem finns, och mina arbetskamrater är sådana.
Tror ändå att jag kan behöva en månads semester när sommaren är över..

Känns lite passé att totalt rådigga Håkan Hellström men jag gör det! Kan verkligen inte hjälpa det men han är himla skön och jag tröttnar inte.

Kan ligga vaken i timmar på nätterna och planera och drömma mig bort till världens brakfest på min 20årsdag. Skulle vilja bjuda alla jag känner och någonsin känt bara för att få träffa alla. Det finns otroligt många som jag saknar och aldrig riktigt glömt bort, jag skulle vilja ses igen.

Det nya uttrycket (istället för lampan är tänd men ingen är hemma eller hissen har inte gått ända upp)
Butiken är öppen men ingen shoppar!






Kommentarer
Postat av: Jerk

när man är u-u-u-ung vill man va hö-ö-ö-ög, man vill va hög när man är ung..
klart du är estet..det står ju skrivet i stjärnorna :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback