Give me some of that

kid smoke

Häromdagen såg jag en kille i min ålder bjuda 8-10åringar på cigg. Hela gänget sken upp och tvekade inte innan dem glatt tackade ja. Dem såg inte lika förtjusta ut när första blosset var taget.
Jag tyckte inte ens illa om barnen eftersom man faktiskt tyckte att det var ganska ballt en gång i tiden. Men jag hade kunnat gå fram och ge killen en rak höger. Han tyckte verkligen att han var riktigt cool när han gav cancerpinnen till barnen och lät dem suga in skiten.
Det borde inte vara tillåtet att vara så otroligt dum i huvudet!






Kommentarer
Postat av: Jerk

Du skulle spöat skiten ur dem..även om jag rökte första gången när jag var 6..blev inte bjuden snodde cigg från morsan... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback