Det var bättre förr

humla

Saknar tiden då varje lördag var bokad långt i förväg, då jag hamnade i chocktillstånd om det inte var utgång som gällde, då dricksen spreds givmilt i Helsingborgs stad, då dansskorna glödde.

Känner mig otroligt gammal då jag inte ens planerar att dra till Helsingborgsfestivalen och i ett desperat försök ringde jag Emma för att höra om hon kände samma sak.. men förgäves.

Det är väl kanske inte så konstigt att festandet lagts på is eftersom varje dag består av jobb, men en del av mig trodde att det skulle kunna gå att kombinera.

Det blev inte världens bästa sommar! Men hösten ska bli bättre än någonsin och då ska dansskorna fram igen! Dem ska glöda som aldrig förut, dricksen ska i princip vara bartendrarnas löneförhöjning.. Allt ska bli som förr!

Det var så mycket bättre förr..



Kommentarer
Postat av: matildiii

jag har köpt världens tuffaste partyväska. Den är guldig, och pa denna väska hänger en guldring som man ska ha runt armen sa att man inte gör av med väskan. Sa räkna med mig pa partygolvet i november!
tjoooho! Ha det nu sa roligt ikväll, igar var det livat här ska du veta :)

2006-07-28 @ 21:15:05
Postat av: Jerk

yup..det var bättre förr..innan man visste att de man träffade utanför cellen hade pojkvänner...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback