Trötthet är det enda jag känner till

47090-11
Slappekväll på hög nivå at Ashes'  igår. Hade aldrig orkat något annat.. pallade knappt det. Känns som jag hade kunnat sova bort hela denna dagen också men jag har lovat Emms att hjälpa till med städning idag så jag fick draaaa mig upp ur sängen.

Jag är grymt slarvig med mina grejer! Igår visste jag knappt vad jag hette. Blev av med husnyckel, plånbok, ja, allt viktigt.. Men hittade som tur var allting igen. PHEW!

Mamma började tjata på mig om körkort, jaaaaa, det löser sig! Jag ska, jag ska, jag ska.
Körkort är en sån grej som jag gärna vill ha, men helst inte ta! Går det inte att köpa billigt på ebay? Man kan ju köpa allt annat trams där! Som han som la in en liten sån rund brysselkål, började kanske på 19 kronor men siffran var snart uppe i 19 000!!! Bara för rubriken "Brysselkål söker nytt hem!" Det är ju totalt skadat!!
Vissa vet inte i vilka hål dom ska stoppa sina pengar i. Jag hade ju kunnat hjälpa dom att hitta lite vettigare hål! I mina hål till exempel! Trots min tillfälliga fattigdom brände jag alldeles för mycket pengar i fredags, vad håller jag på med? Dum i huvudet, and I know it.

Söndag, ännu en söndag.. jag är inget fan av söndagar... inte måndagar heller... verkligen inte måndagar! Två dagar av sju som jag inte gillar.. Fem dagar i veckan är helt okej... Bra Charlotte, har vi löst det också!

Idag är jag sjukt sugen på att vakna i en egen säng i en egen lägenhet, låta honom ligga kvar medans jag fixar frukosten. Det hade varit helt okej en söndag som denna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback