I think I'm crazy!

fish

Så laddad som jag var igår har jag sällan varit. Men varför är det då alltid grejer som ska förstöra? Jag kan inte hjälpa det, men jag blev sur när jag fick höra att tågen inte gick pga en olycka. Enligt konduktören hade någon hoppat framför ett tåg och då kan dom såklart inte köra vidare (det fattar jag också).
Visst, samtidigt mådde jag dåligt av det som skett men tänker man på alla problem i världen och på alla som mår dåligt så slutar det med att man mår skit själv.
Jag blev inte sur på den som hoppat, jag anser att ingen ska behöva må så dåligt så att något sånt ska ske, men jag blev sur på hela situationen.

Jag har världens bästa mamma som utan protester körde oss till Helsingborg så att vi kom fram till  kl 23.00. Megalång kö redan (alla har ju fått lön och så) och i början gick det väl helt okej men när man stått totalt pressad i någon halvtimme slutar det vara mysigt kan jag ju säga! Å ännu värre blev det när vi kom innanför räckena och jag blev totalt mosad mot ett järnräcke. Gaaaah va ont! Så fick man stå där och ändå hålla humöret uppe. Tur att vi kom in som vi gjorde för vi hade nog inte överlevt länge till.

Det som sen hände därinne är totalt hemligstämplat. Jag tänker inte skriva om hur kass musiken var eller hur många gånger jag gjorde grejer som inte borde ha gjorts. Men jag hade fettkul! Emms, min partybabe fattades på dansgolvet såklart men vi andra röjde rätt rejält ändå alltså!

En megalyckad kväll! Får 4 stjärnor av 5 möjliga! Det håller!

Idag har jag blåmärken och allt det där andra som hör till "dagen efter".





Kommentarer
Postat av: andy

men challis då! =) aja du hade ju kul iaf så perfa!

2006-01-29 @ 15:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback