Vad händer?

peace

Slår man på nyheterna handlar det aldrig om någonting roligt. Bara krig och bedrövelse, överallt. Jag kan inte titta på nyheterna! Jag blir bara påmind om vilken värld jag lever i och hade jag fått välja hade jag rest bort, men ja, det är ju likadant överallt.
Här lever jag i min simpla lilla obetydliga bubbla och får dåligt samvete om jag råkar trampa någon på tårna. Därute dödar dom varandra utan att känna någon ånger överhuvudtaget. Till vilken nytta?
Det är vi mot universum. Universum har redan övertaget och ändå håller vi människor på att plåga varandra. Vi kommer ta kol på varandra, oss själva.. så lätt vann universum över oss.
Dumma människor!

Scorpions - Always Somewhere är den låt som hörs mest i mina högtalare just nu. Såklart skickad av ballaste snubben.

Även Juanes - La Camisa Negra har en god chans att ta sig in på topplistan. Å det var ingen annan än mamma som satt och diggade till den när jag kom hem från körskolan igår. Min mamma kan!

Min musiksmak är minst sagt varierad!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback