Trött eller?!!

siiiimen

Jag å Millie ordnade en hejdundrandes kväll igår, helt på egen hand. Förfest som ägde och sen utgång som blev kanonbra! Tänkte dela med mig av lite läckerbitar från kvällen men vissa speciella smakbitar sparar jag faktiskt.

Killarna innan Stinsen, vart tog dom vägen sen?
Dejt fixad med bartendern, eller ja, nästan =P Å bruden var impad av oss! Det hade jag också varit, om jag inte vetat sanningen!
Killarna i kön som var trevliga till en början, men ja, sen höll jag på att bli nitad av deras flickvänner. Så nära att bli nerslagen har jag nog aldrig varit å jag menar, jag var bara trevlig! SORRY!
Jag var dessutom inget annat än trevlig mot flickvännerna, men sånt uppskattas inte det minsta.

Tur vi kom in i god tid i alla fall, typ inte en enda människa jag kände igen därinne, men fettskoj hade vi!
Ut och in, ut och in pga värmen.. och i slutet hittade vi minsann en kille på golvet som vi hjälpte ut. Fixade taxi och grejer till ja.. han hette Johan men ville kallas Fredrik eller vad han nu sa.. eeeh?

Vars ett kap... kanske? eller?... ja... sen hem =P

De smaskigaste detaljerna sparar jag! Men verkligen en toppenkväll och det har jag Millie att tacka för!

Söndag.... sååå söndag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback