This is why I love them

shoeswelove

Jag var lite oense med min dator just. Eller rättare sagt, med min blogg. Den ville inte som jag så för bara någon minut sen trodde jag att det var kört och skapade därför www.chulls.blogg.se.. Totalt i onödan eftersom jag tror att jag ordnade upp den här igen. Tro inte att jag tänker underhålla 2 bloggar (bloggs?) nu.. så mycket tankar har jag inte!

I alla fall så kom jag iväg till skoaffären idag. Scorett är ju en absolut favorit, det kan jag inte förneka. Jag hittade och fick ett par. Fick som i... fick... av världens bästa mamma (såklart inte bara för att hon köper skor till mig utan av många andra anledningar)

Dock är det så typiskt Charlotte att inte nöja sig med ett par. Ett annat ursnyggt par står och väntar på mig. Jag kände tårarna när jag var tvungen att lämna dom. Alltså, skorna grät.. Dom ville inget annat än adopteras av mig och visst, jag har ett helt barnhem här, för skor... skorhem då alltså! Dom får det bra hos mig! Jag kommer och hämtar er, om lönsumman är på min sida.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback