Rock on people

chullsrocks

Bär ännu en sån där ful stämpel.. och denna gången totalt i onödan. Denna gången är det inte ens värt att gå runt med en stämpel som låter alla veta att jag var ute i helgen. Den ska skrubbas bort idag om jag så får blödande sår där istället.
Pinsamt! Pinsamt att stå bland massa 17-18åriga brudar och snubbar för att komma in till ett folktomt dansgolv med något jävla technodunk. Deprimerande också, deprimerande att dom enda som hade råd att dra ut igår var jag och Emms och massa ungar som fortfarande får veckopeng.
Vi försökte verkligen att göra det bästa av det, men det var ganska omöjligt och jag har lovat mig själv att aldrig dra ut helgen innan lön någonsin igen. För det kan väl inte ha varit Melodifestivalen som fick alla att stanna hemma? Det har jag väldigt svårt att tro.

Någon himla Håkan Hellström- wannabe som sa saker åt mig som han inte borde. Sorry grabben, men Håkans moves funkar på scen, inte på någon blond snubbe till techno på ett dansgolv. Det funkar bara inte och folk får slänga sig undan dina fäktande armar.
Aaa det var jag som "råkade" stöta till dig så att hela din öl rann längs din arm ner på golvet. Det var ingen farlig knuff ens, bara en som sa att man inte säger såna grejer till Charlotte. Tänk efter innan du slänger ur dig vad som helst!

Melodifestivalen alltså, sällan man tycker att rätt låtar går vidare och ja, det var samma visa detta året. Lite fjortisvarning på mig då va, men jag tyckte den där låten Kuddkrig var ganska ball. Förlåt!!
Andreas skulle absolut gå vidare men Magnus skulle nog tagit Lindas plats alltså. Eller jaha, var det en sån "den som visar mest lår vinner"-tävling? Oj, jag trodde man skulle typ sjunga? 

Liten förklaring på bilden ovan. Eeeeh... jag har fått för mig att jag kan spela gitarr och drar ett litet gitarrsolo till en härlig låt. Det såg rätt coolt ut... igår i alla fall...

Alltså, för längesen såg jag en kille i Helsingborg. En sån där som man bara föll pladask för direkt. Några veckor efter mitt lilla "kärlek vid första ögonblicket"-moment såg jag honom på tv. Idol närmare bestämt. Och hur känner Charlotte för musiker? Gaaaaaah! Där stod han, my dreamguy.
Gissa vem som träffade honom ute igår om inte jag! Lätt !!! Gissa om han kan dansa också! Damn!

Vissa tror att man är villig att göra vad som helst för att man har kjol på sig. Snubben på bussen hem var ju inte direkt blyg heller. Usch! Så himla förnedrande att höra "jag vet att du vill!", "vi kan ta det en annan dag!" eller "ni brudar är likadana allihop, ni spelar svårflörtade". Ajja, han fick klart för sig att här inte är något att hämta trots hans löjliga blinkningar och smöriga kommentarer. Blää, väck med dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback