Redo, varje dag!

I love skaters Upp tidigt som attans idag för att åka iväg och jobba lite. Chaufför till och från jobbet, jag kan inte ha det bättre!
Fick lönelappen idag.. guess what, I'm coming to get you! Skorna får vänta lördag, söndag.. sen är jag där! Kommer dom finnas kvar? Lätt! Det är meningen att jag ska ha dom! I can feel it!

Ikväll ska vi ut och röja. Det är aldrig fel alltså och det är alltför sällan vi får med oss så pass många som ikväll. Den enda som kommer fattas på dansgolvet är Matilda! Grymt orättvist att hon tvingas vara hemma när hon om någon vill vara med oss. Livet är inte rättvist mot dom som förtjänar det.

Håret tar väl en 2-3 timmar att göra vid (inte för att jag är fåfäng eller något, det bara tar sån tid!) så jag får sätta fart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback