Mitt sjukliga beroende

shoes

Dagarna denna veckan har sett ungefär likadana ut och det knäcker mig! Vaknar, funderar cirka 5 minuter på om det just nyss drömde var dröm eller verklighet och ungefär 2 minuter på vilken dag det är. Sen funderar jag ytterligare 5-10 minuter på om jag ska gå upp eller somna om och det brukar sluta med att jag i 2 minuter försöker somna om men plötsligt kommer på att jag faktiskt bara kommer förstöra hela dagen om jag somnar igen.
Jag lär mig aldrig att när jag vaknar så vaknar jag och då ska jag gå upp. Och jag menar, det spelar ju faktiskt ingen roll i mitt fall om det är onsdag, fredag eller söndag.

Så fort man börjar lukta lite vår i luften så kommer det där äckliga vita nerströmmande från skyn. Deppigt!! Jag vill inte använda fula vinterstövlar längre och jag vill inte svettas i stora vinterjackor. Jag vill köpa vårskor och slippa jackan helt.
Men jag gjorde faktiskt ett riktigt kap häromdagen. 100 kronor för ett par vinterstövlar.

Jag behöver färga håret igen. Så är det när man är blond och inte vill vara det..
Två kaxiga brudar i lördags som kallade mig slampa med mera frågade "är du blond egentligen eller?"... Dom tyckte väl att jag verkade blåst när det i själva verket var jag som drev med deras pojkvänner och inte tvärtom. Jag är inte den som låter folk driva med mig och försöker dom så spelar jag med tills dom tror att jag är helt tappad. Sorry, men jag har svar på tal.. och ja, dom hade inte så mycket att säga till om på dansgolvet. Muahaha!

Tycker dock att det är sorgligt att man nästan varje utgång blir ovän med någon brud som börjar kaxa helt utan anledning. Där är det bättre med killar. Dom ger varandra en jävel sen är dom bästa polare. Men neeeej, tjejer ska håna, knuffas, dra i håret och snacka skit.. Det är precis som det är sånt som gör en utgång lyckad för dom. Jag fattar det inte!

Torsdag idag, snart helg.. då kan man ju sova länge.. eeeh...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback