Jag klagar inte alltså

Skaters Only

Ännu en underbart lyckad utgång. Fattar inte hur det kan bli så himla bra varje gång.. eller ja, med tanke på att jag festar med de allra bästa partybabsen är det ju inte så himla konstigt egentligen.
Jag undrar bara varför det händer så pass sällan?

Tips 1, ha aldrig grejer i stövlarna tjejer. Ni lär inte ha något med er hem. Jovisst, jag lyckades faktiskt hela hösten, men det funkar inte längre.. Inte alls. Hellre midjeväska alltså (eller inte.. men ändå..) för ska man ner där och rota märker man inte vad man tappar.
Tips 2, ha aldrig mobilen i bakfickan när ni går på toa. Gaaaah, Rebecca! Jag vill ha tag i dig idag ju (och mina grejer).. men ja, jag kan ju springa de 5 meter jag har till dig.. kanske...
Tips 3, börjar en kille tafsa innan ni ens börjat dansa tillsammans, dra illa kvickt.. annars kan det sluta med att han håller tag så hårt så du inte kommer därifrån. Och gissa vad, det är bara tjejen som ser slampig ut..
Förresten, varför gör killar så? "Ta på mig babe, jag dansar ju!".. eeeh eller inte. Dansa gärna med mig, men hey, jag bestämmer vem som får röra!

Älska vattenstämpel!! Inget fult märke på handen idag inte, men idag hade det lätt varit värt det!

Ser fram emot en luuuugn och skööön dag. Något annat orkar jag inte! No way!

Tack för igår!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback