Hunger, ingen rolig känsla

candy2

Smartass Charlotte åt bara frukost som följdes av 5 timmars städning utan ens lite vatten. Hade inte Emilie hjälpt mig hade jag inte varit halvfärdig och då hade jag känt mig rejält stressad nu. Det tackar jag henne för! Godast kinamat sen, en måndag, jag vet, men hallå.. vi hade varit megaduktiga och lönen kom idag.. skulle jag inte få spendera då eller? Försök stoppa mig!

Otroligt vilken tidsoptimist jag är också! "Äsch, detta fixar jag på några timmar!" Yeah right, jag får gå upp 06.00 imorgon för att hinna. Duktigt orolig att jag inte ska hinna ändå, men då är jag kass. Klockan 10 drar jag i vilka fall som helst för då går jag mot en smärta som sägs vara värre än att noppa ögonbrynen.
Tur att jag delar den med Emilie i alla fall.
Hur många vet vad jag menar för smärta? Guess!!

Huvudvärk och megatrött, men jag har aldrig mått bättre än jag gör just nu!

Kommentarer
Postat av: Jerk

Vaxning? nej...tatuering kanske..nej..brasiliansk vaxning..det måste göra ont som själve f-n..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback