Fågelkvitter och solsken, nice!

eyebro

Upp ur sängen tidigt idag trots att det tog emot. Men vill man vakna som om man vore sminkad så får man lida. Herrejisses, vad jag lider! Vill du plåga mig? Plocka ögonbrynen på mig! Jag bara tipsar alltså, för mer ont kan ingenting göra. Gaaaah!
Nu är det fixat i alla fall. Fyra veckor framåt är jag räddad från smärtan. Idag var jag inte ens beredd på hur ont det skulle göra så när hon började kändes det som att hela stolen började snurra och jag blev illamående. Men äsch, böla liksom. Bara att bita tag extra hårt i tuggummit och sluta andas.. typ..

Hey, bästa humöret idag! Så himla lätt fixat också! Solen behöver bara lysa lite och någon fågel här och där kvittra en liten truddelutt, så är dagen räddad!
Det behöver inte vara svårare än så!

Onsdag, jag borde plugga teori, jag borde städa lite.. men hur mycket skönare är det inte att bara strunta i dom sakerna, gå en stor runda, sola en skön stund och bara sooofta.
Undrar vad jag kommer välja...

Jag lagade precis mat. Eller ja, kokade soppa. Är det lika duktigt om det smakar bajs? Är det inte typ... tanken som räknas... men ja, jag lär ju få mer beröm om det smakade gott. Jag testade lite och det gick ju att äta.. men det smakade inte precis som mammas brukar göra..
Varför suger jag? För att jag inte övat tillräckligt? Men det har jag ju.. eller njae.. kanske inte..
Hur kul är det när ingenting blir gott, någonsin.. ?
Jag ska bli bra! Jag menar, jag måste ju bli bra! Annars får jag gifta mig med en kock.. och jag har redan planerat att gifta mig med en proffesionell musiker/dansare.. Jag får hitta mig en riktigt mångsysslare eller lära mig att laga mat. Tror det blir lättare att lära mig laga mat, trots att det verkar vara ett omöjligt uppdrag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback