Bästa tisdagen på länge

hottie

Ni som gissade på tatuering hade rätt. Tro det eller ej, men jag, Charlotte, skaffade mig en tatuering idag. Inte sån från tuggummi.. en riktig!
Jag var beredd på smärta, riktigt smärta som skulle kännas i hela kroppen, men äsch, det var ju nästan skönt. Det finns härliga smärtor och detta var en sådan.
Så nu vet ni och det var inte så himla många som visste om det kan jag ju nämna.

Unnade mig 2 par skor och en tröja. Dum, dum, dum.. men äsch, jag får väl snåla resten av månaden i stället.
4 par skor på en vecka.. jag tar bara igen de månader jag tvingats plufsa runt i fula vinterstövlar men nu skulle jag behöva en större garderob. (alltså, jag halvskämtar litegrann, kolla inte snett!!)

Vädret alltså, what can I say? Så sjukt obeskrivligt tråkigt pissväder!!!
Men har haft värsta Chulls-Millie-dagen idag! Å hon har numera den hetaste mobilen!!! Så sjukt cool så till och med försäljaren funderade på att bli bög för att kunna ha den (riktig tjejmobil med andra ord)
Jag har varit ovanligt blåst idag också, mer om det ska jag ju dock inte skriva om här..

Underbar tisdag!






Kommentarer
Postat av: Jerk

okej..hur ser tatueringen ut då??Inte som killens på bilden va? Den känns lite overkill.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback