Let it snow

snow1

Jag var i Helsingör idag. Måste säga att dem satsat en hel del på julstämning, vilket man enligt mig ska göra.
Julmarknader med tomtar och hästar och halm och annat juligt. Det enda som fattades egentligen var snön. Det är det enda som fattas nu för att man ska komma in i julstämningen på riktigt.
Även om det kan bli jobbigt med slask och kyla så hör det till. Det hör till att svära över hur jobbigt det är att vandra runt i och det hör till att behöva ta på sig tre tröjor, jacka, mössa, vantar, långkalsonger och vinterskor.
Dessutom är det inte mycket som slår en vinterpromenad en natt då det enda som lyser upp är snön och stjärnorna. Där promenaden slutar i snökrig (jag älskar snökrig!!) Där snackar vi romantiskt. Gratulerar er som har någon att ta den där promenaden med.





Kommentarer
Postat av: Jerk

Jag har kört julmusik oavbrutet två dagar i rad nu..samtidigt som jag städat lägenheten..nu sitter jag och slår in klappar och dricker julmust..nu ska julstämningen komma!!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback