Just another year

baby baby

Det känns så himla skönt att lämna ett helt år bakom sig snart och påbörja något nytt. Jag tänker inte se tillbaka på året, tänker inte mäta höjdpunkterna med kaoset, tänker inte gråta över saker jag gjorde eller aldrig tog tag i. Nu ser vi framåt!

Jag har kommit upp i över 20 nyårslöften och de lär bli fler. Löften jag aldrig kommer ta tag i, hälften av dem förde jag bara över från året 2006 eftersom jag inte tagit tag i någonting jag lovade för ett helt år sedan.

Ska jag nämna några?
Jag vill ta körkort (precis som förra året)
Jag vill lära mig spela gitarr (precis som förra året)
Jag vill se Star Wars- filmerna (precis som förra året)
Jag vill äta sushi (precis som förra året)

Några nya då?
Jag vill skaffa jobb i Helsingör

Eeh, ja, det var väl det då..

Jag förstår inte hur så många skadas eller dör av fyrverkerier varje nyårsafton. Dagen man borde vara som mest försiktig eftersom man VET att det händer.
Man går inte fram till en raket för att den inte verkar tändas när man vet att man tänt på. Man håller inte kvar en smällare i handen och man slänger inte på någon annan.
Jag fattar det bara inte!



Kommentarer
Postat av: Jerk

och 2007 är året du gör det!!!
Gott nytt år på dig Sugar pie(tänkte skriva gumman bara för att retas, men avstod..snäll idag;))
Förresten är vita Intersport-strumpor helt fel till kostym? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback