Jubelidiot!

mist3

Jag lever för mina lördagar och igår var det dags för ännu en utgång. Ingen utgång liknar den andra så man tröttnar liksom aldrig.
Gårdagens utgång var inte en av de mest lyckade men ändå helt okej och bättre än att sitta hemma.

Idag är det söndag och imorgon bär det alltså av till Stockholm. Bussbiljetten till Jönköping är fixad för längesen och 16.00 beräknas jag vara framme. Ingen av oss har bangat än och jag är ganska säker på att ingen av oss kommer göra det heller så jag ser fram emot tre dagar i storstan med Erik.
Å heey, på tisdag kväll är det Globen som gäller. Jag som bara varit utanför och kikat in ska rocka loss till Red Hot Chili Peppers. Det kan nog bli ballt!

Sen att man kanske känner sig lite nervös och så, det läggs åt sidan. Finns ingen tid till sånt med tanke på så mycket som ska vara fixat innan.

Ja, vi ses om några dagar!



Kommentarer
Postat av: Jerk

Hoppas du får kul uppe här :)

Postat av: Emmo

HAhaha! ser ditt jubelidiot:p hahahaa nått du tyckte va passande alltså:P hahhaha:D

2006-12-11 @ 16:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback