Jag gör ett försök

santa

Idag är det julafton och det känns som att det var en vecka sen jag packade upp min gitarr och skrev ner nyårslöften.
Ett helt år har passerat och det har gått snabbt. Det har egentligen inte hunnit ske så mycket.. i alla fall långt ifrån vad jag trodde skulle ha skett.
Ett tag var jag fullständigt säker på att jag vid detta laget skulle ha stadigt jobb, en hund och egen lägenhet men så är inte fallet. Jag sitter fortfarande här, arbetslös och hundlös, men lycklig.
Allting löser sig och en dag som denna är ens största problem hur man ska få i sig all julmat och gröt och godis och hur man ska kunna vänta till KalleAnka innan man får öppna den första paketen.

God Jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback