Eeeeey

chullsanderik

Det här är jag och Erik. Han är störd. Jag är störd. Det var stört skoj.
Så é det!


I morse vaknade jag alldeles för tidigt av dörrklockan. Jag visste att det var sotaren så jag slängde ju på mig det första jag hittade och öppnade dörren med ena ögat öppet och tycktes mig skymta en man som var lite yngre än jag hade hoppats på. Man vill inte direkt ha en snubbe i 20års åldern hemma hos sig sådär oförberett en tidig morgon.
Han var dessutom riktigt skön och vi snackade på en massa där jag satt vid köksbordet med min müsli som knappt ville slinka ner.
Tur jag inte drog på mig min "Fet å go"-t-hirt!!



Kommentarer
Postat av: Jerk

Tycker jag ser det på bilden :)
Bara att flytta hit då :)

Postat av: marie

Fy,vad du är lik moster Annika!
Gudmor marie

2006-12-17 @ 15:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback