Dagen efter

regret

Dagen efter fest är alltid lite si sådär. "Söndagsångest" fast det är tisdag liksom. Jag är inte den som gör bort mig, jag är som vanligt, fast lite mer.
Det händer inte att jag vinglar, ramlar, skriker och bråkar som man ser andra göra.
Jag träffar folk, snackar skit, skojar, skrattar och har roligt. Det är väl så det ska va?!

Det blev lyckat igår, i alla fall så lyckat som det kunde bli. Jag, Rebecca och Emilie hade en sån förfest som killar skulle blivit överlyckliga om dem fick vara mer på och ganska tidigt bar det av till Helsingborg.
Omöjlig dag att komma in någonstans på. Överfullt med folk överallt och stenhårda kontroller på legitimation. Man har inte mycket att komma med som 20åring även om det är den bästa åldern i övrigt.

Nu ser vi fram emot nyårsafton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback