She waits for the passionate kiss

kisses

Internet är farligt. Internet gör så att skoaffärer skaffar hemsidor med massa bilder över deras sortiment. Deras hemsidor gör att jag tvingas sitta och titta på alla skor jag skulle vilja ha för att sedan tjata mig till skjuts till närmsta köpcentra.
Hade det inte varit för dessa hemsidor, detta internet, så hade jag kunnat missa alla sjukt fina dojjor och sluppit leta upp ännu mer plats till skolådorna.
Samtidigt tackar jag internet som hjälpte mig att hitta ett par grymt fina skor som nu vilar sött här brevid.
Jag blev inte 600 kronor fattigare idag, jag blev ett par skor rikare!

Dessutom vann jag budgivningen på Tradera. Ett fickur till samlingen. 225 kronor, det är ju verkligen ingenting.

Hey, detta blev en riktigt hyfsad dag!

I helgen är det sista krafterna på jobbet som ska tas och det känns som att jag kommer få känna på det redan imorgon. Så ja, god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback