Saints and sinners

kiss on forehead

Jag har läst de första fyra böckerna om Harry Potter nu. Jag var skeptisk först, men eftersom jag ändå satte upp det som nyårslöfte den 1 januari i år gav jag dem en chans. Jag ångrar mig inte det minsta! En otrolig fantasi som får en att önska att man var där. Att det var jag som svängde med min trollstav och hoppade upp på min kvast.
Så småningom ska även filmerna ses och det kan bli spännande. Är ändå tveksam till att de skulle slå Lord of the Rings, men vi får väl se.

Gick min morgonpromenad även idag med samma låtar i öronen som igår. Så mycket godare det är att äta frukost efter att ha rört på sig en stund. Dessutom är det inte helt fel att i min ensamhet laga till gröt och grejer och sitta i total tystnad och njuta av friheten.
Jag njuter nu, passar på nu eftersom jag är alldeles säker på att jag inom tre veckor har tröttnat och inte vill annat än jobba.

Ikväll ska det fikas (ja... igen) med Emma och Rebecca. Börjar känna sug efter en cafe latte (även om det stör mig megalite att man får cappuchinoskum på. Latte= inget skum!!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback