My love

forbiddenlove

När jag faller så faller jag stenhårt.
Fjärilarna i magen känns mer som oxar och nervositeten blir enorm. Det känns mer som besatthet än något annat och skulle jag inte få vad jag vill ha ser jag svart.
Jag har förstått att man inte alltid får som man vill men jag är villig att kämpa mig blodig innan jag hissar den vita flaggan.
Även då slaget är förlorat drömmer jag och planerar i veckor, månader.. Jag ger bara inte upp!

Ingenting annat än skor får mig att känna såhär och där sitter ni och tror att det är killar jag skriver om.

För någon vecka sedan var det kärlek vid första ögonkastet då jag såg den ultimata partyskon som skulle gjort sig perfekt på dansgolvet på just min fot och nu bär det av för att hämta den i Lund efter diverse telefonsamtal.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback