Mr Höst, du är välkommen!

je t'aime

Varje gång jag pratar med Emma vet jag att hösten kommer bjuda på många sköna dagar och heta nätter. Dansgolvet kommer inte hinna svalna förrän vi är där igen och karlarna lever farligt.

Helgen bestod av jobb och utgång. Näst sista helgen jag gjorde cafe latte och serverade brickor och det känns lite sådär alltså. Det ska på ett sätt bli megaskönt att vara ledig på helgerna men samtidigt kommer jag sakna det som tusan.

Lina kom hem från Turkiet och bjöd till 20års fest. Härligt att se tjejgänget samlat en stund.
Utgången blev kanske inte en av de bästa, men man måste ha såna också för att uppskatta dem bra.

Idag fick jag lön (konstigt datum att få det på, men vad kan man förvänta sig?!) så nu är jag rik några.. dagar.. i alla fall..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback