Mitt hälsosamma jag

freedom

Ska försöka bli en vettig människa nu när jag har tid, lust och ork till det.
Min första lediga dag startades därför upp med en morgonpromenad som följdes av en ordentlig frukost bestående av både havregrynsgröt, ägg och grovmacka. Kändes riktigt bra!

Jag köpte till och med en sportsbh idag så att jag kan komma igång med springandet så småningom. Men herrejisses vad det ska vara dyrt med bh! Killar har inget sånt som dem måste köpa som är dyrt väl? Visst, jag är väl inte tvingad att köpa bh, men hallå, det hade nog inte funkat så bra att springa runt utan.
Ful och dyr var den, men himla skön!

Har dessutom lovat mig själv att träffa alla dem som jag inte hunnit träffa alls i sommar så idag fikade jag med Almedina. Vi hann dessutom med en riktigt lyckad shoppingtur inne på Vero Moda. Känner redan att denna höst kommer bli koftahöst för min del. Så himla mysigt att slänga på sig när det är lite kyligt och dessutom megasnyggt.

Japps, detta kommer bli en lyckad höst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback