I love that guy, and that other guy, and...

forbiddenlove

Har inte skrivit på några dagar och vill bara informera er om att allt är bra! Jag jobbar och sliter som aldrig förr och filosoferar ännu mer.
Trots detta får jag inte ihop en enda vettig mening.. mitt skrivande har lagt sig själv på hyllan verkar det som så jag får väl invänta kunnigheten bara.

Jag trivs på båda jobben. Tre veckor kvar på det ena, som mestadels består av målning och städning. Idag fick det fösas vatten i alla källare pga kraftiga översvämningar. Tro det eller ej, men det är något av det roligaste som finns att göra därute..
Å så hittade vi ett getingbo i ett förråd.. det är väl så spännande en dag kan bli.

På det andra är det stressigt och kämpigt för ryggen. Jag är i alla fall tacksam över att gästerna brukar vara helt underbara och mina arbetskamrater är inte mycket sämre dem heller.

Det var väl det senaste om mig så hoppas jag att skrivandet sätter igång snarast igen.

I'll be back






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback