What do I want?

Truth?

Vissa saker står man bara inte ut med.
Som de där prislapparna som folk bara glömmer ta bort från undersidan av skon.
Värsta är väl ändå när dem är röda så det dessutom skriker REA. Blärk!

En annan grej är om man lyckas träffa en trevlig kille som ser ut att ha klädstilen klar för sig.. tills man sätter sig ner med honom, byxorna kasar upp litegrann och hans vita strumpor bländar mig.
Kom igen, fatta att det är svarta som gäller och aldrig, aldrig någonsin 10 för 100 från Intersport.



Trots mitt kuvert med texten "Dessa pengar skall sparas!!" var jag där och nallade idag. Jag kan bara inte låta bli! Mitt gamla jag skulle tagit med allting och spenderat på grejer jag just då får för mig att jag är i stort behov av. Mitt nya jag tog inte ens med hälften och shoppade i första hand för presentkorten jag haft alldeles för länge. Det kallas väl framsteg?

Läppglans blev det i alla fall..






Kommentarer
Postat av: Jerk

tror de kostade 120 spänn..så då är de okej? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback