Städerskan

black and white piano

Temat är inte piano..


Idag var det svårare än vanligt att dra sig upp ur sängen. Jag hade till och med skrivit "LE!!" på min whiteboard för att påminna mig själv om att starta dagen på det viset men det första jag gjorde när jag klev ur sängen var att aggressivt stryka bort det där äckliga ordet.
Känner inte igen den Charlotte jag är innan ca. 10.00 på eftermiddagarna. Hon är läskig..

Fortsatte städa när jag kom hem. Badrummen, nedanvåningen.. men mina rum får nog vänta ytterligare trots att jag snart får skylta med en "Katastrofområde!"-skylt.

Ramlösa är något av det godaste som finns!



 


Kommentarer
Postat av: Jerk

Black and White living side by side in pianos..bröllop kanske e temat?..eller strumpbyxor.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback