...skrika mig hes och vara...

dreads

Igår hämtade jag och Emms våra biljetter till Hultsfredsfestivalen. Ganska många som höjer på ögonbrynen när jag säger att jag ska dit.. massor som säger att jag inte vet vad jag ger mig in på.. Men jag är laddad till tusen tio veckor innan det är dags. Ännu mer laddad kommer jag vara när det börjar närma sig.
Sen alla skräckhistorier om spyorna överallt, om att gyttjan inte direkt består av lera och om de millånga köerna till dassen dag som natt bryr jag mig inte om.
Att i tre dagar vandra runt i ett par gummistövlar (som kommer vara de coolaste på hela festivalen, såklart!) och låta hela kroppen dunka av musik ska bli helt underbart. Resten löser sig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback