Promenad

bad weather

Jag och Emms tog på oss promenadskorna och gick en lååång runda. Fick för oss att det kunde va trevligt att gå nere vid havet, jovisst, det är det också.. möjligtvis på sommaren då det inte blåser så att det tjuter i öronen och man inte kan föra ett normalt samtal. Blev mest skrikande "VI GÅR UPP NÄR VI KOMMER TILL DEN VÄGEN VA???" svar "JAAA!!!"
Kändes nästan bastuvarmt när vi kom upp igen.. men eftersom vi fick motvind också därnere så brände vi nog ett antal kalorier om man nu ska se det positivt. Köldskadorna i ansiktet kan man ju bortse från..

Vi är i alla fall grymma på att hålla samtalet igång. Det finns så mycket att säga hela tiden så vi till och med får slå ihop två ämnen för att hinna med. Ett samtal kan alltså likna detta:
"Sen kommer han då där, sån bil har Isabelle som gick på vår skola innan, och säger att han typ ska ringa mig, fast hon har en gul tror jag, och jag bara dissade och sa typ att jag ringer om jag vill, men jag tycker inte den är skitfin, hon har ju en rik pappa.." Oförståeligt för andra kanske men otroligt nog hänger vi med på noterna båda två och sparar dessutom massa tid.

Sån runda skulle man tagit varje dag, dock inte nere vid vattnet kanske.. inte än.. det får vänta någon månad till då man slipper tina armar och ben i mikron när man kommer hem.. fast surt nog funkar inte den apparaten om inte luckan är stängd.. too bad..

Ikväll blir det i alla fall OC med Matilda som är på väg hit i full fart just nu!





Kommentarer
Postat av: Anonym

tack :)
ja, jag e helnöjd (lite henke)
puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback