Oh Lord

cafe latte

Himla skönt med en lugn dag på jobbet. Det gav mig chansen att spana in Espressomaskinen och så småningom hade jag serverat fem stycken drickbara Cafe Latte som jag fixat helt på egen hand. Kan inte tyckas vara något speciellt men jag är helnöjd.

Trevligare arbetskamrater får man leta länge efter! Känns som de samlat de snällaste, raraste, härligaste människorna på ett och samma ställe.. så hur kunde jag glida in?!!

Kom dessutom underfund med att jag trivs bäst i de långa förklädena.

Har lite smått ångest över att inte befinna mig i Helsingborg i full gång på dangolvet inatt. Det är där jag hör hemma men neeeej, en Valborg och Charlotte ska inte ens ut. Suck!
Emma får aldrig mer lämna mig över en helg såhär! Funkar inte! Och Matilda får aldrig mer vara bjuden på fest... ehm.. ja..

Får väl gå och lägga mig klockan 21 som en annan pensionär..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback