Nu snackar vi

blackandwhite

Efter en otroligt lyckad helg är det alltså måndag igen. Vet inte riktigt hur det känns.. Känner mig fortfarande trött efter lördagen med tanke på hur lite jag sovit efter det.. Att dra sig upp klockan 8 i morse var inte det lättaste jag gjort men det gick.
Känner mig dock inte redo för en ny vecka. Jag har egentligen massa att ta tag i och det är sånt man borde göra på måndagar men än så länge har jag bara ätit frukost. Det är typ det vettigaste jag har fått gjort idag och det räcker ju inte?!!

Nagelbanden har rykt på båda mina tummar också och vem kan ana att det ska värka i hela handen? Herrejisses.. Kan inte ens skala en clemetin ännu mindre trycka på fjärrkontrollen och det är ju så mina dagar brukar se ut.

Just det ja, påsklov.. det fattade jag när jag drog mig ner i stan klockan 9 i morse och det bara var Chulls och pensionärerna vakna. Jag letade fram solbrillorna eftersom solen sken (ytterst lite) och en härligt påskgul halsduk och VÅRSKOR. Hur underbart var inte det då? Hade kunnat trippa sådär hur länge som helst men hungern distraherade.

Vågar man ännu en gång hälsa våren välkommen eller riskerar man ännu ett snöfall då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback