Lovely morning

black and white bodies

Ännu en lördag är här och för första gången på länge ser det ut att bli en lugn kväll med tjejgänget och det är aldrig fel. Innan dess ska jag gärna ha tvättat några maskiner och fått i ordning på rummen för jag står inte ut med denna röran.

Igår då ja, tänker inte avslöja för mycket eftersom jag inte ens brukar göra det efter en vanlig utekväll men det gick asbra! Narnia sågs det på och jag vill inte gärna rekommendera den. Visst, mysig och sådär.. en fin film liksom, men inte mer.
Såklart, jag fattar också att ni vill ha detaljer men eftersom risken finns att snubben hittar in här så väljer jag att inte skriva någonting om hur trevliga hans föräldrar var, hur mysig lägenheten var, hur coolt uterummet var eller att jag diggar hans hund.

Nu är dessutom temat ganska uppenbart och härmed avslutat.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback