It's getting warm

simen och tass

Simen smygtittar när Tass badar. Illa..

Nu börjar det alltså närma sig "första dagen på jobbet". Har haft ett antal sådana dagar förut så själva den "nervositeten" är inte helt främmande. Dock har jag aldrig utfört den sortens jobb som jag går mot imorgon. Herrejisses, jag vet knappt hur man kokar kaffe.. men det är väl på tiden att jag lär mig.
Mer än så känner jag typ inte. Ingenting sånt "shit, jag får inte göra bort mig!" för det lär jag göra. Det gör jag alltid, mer eller mindre. Grejen är väl att man tacklar det rätt och lär sig av det.

Sen har jag blivit grym på att ta en dag i taget och det hjälper inte om jag skulle sitta och vara hypernervös nu. Men jag ser definitivt fram emot det!

Halsont och hostan finns kvar, men erkänner man inte att man mår dåligt så mår man inte dåligt. Så är det bara!

Önska mig lycka till?!!







Kommentarer
Postat av: Cornelia

Lycka till Charlotte!
Och krya på dig!
Ska hålla tummarna!

2006-04-13 @ 23:10:37
Postat av: Jerk

Simen e en peeper like me ;)
Krya på dig gumman..om det är någon tröst är jag omgiven av snö här i norra Dalarna..omch mor har övergett mig..

Postat av: matilda

Viel Glück, det kommer gå strålande.
har tagit in brevet nu, ska bara se till att inte glömma det hemma :)

2006-04-13 @ 23:38:19
URL: http://tildan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback