It's all about the money

heartbroken

Jag är sämst på att hålla i pengar. Helt seriöst tror jag att jag behöver proffessionell hjälp för att sluta handla men sålänge jag har pengar gör det ju inte så himla mycket. Dock tar pengarna slut, speciellt när man har sån himla otur med jobb som jag haft det senaste halvåret. Ska Charlotte få glida och ha enorm tur någon gång? Neeeeej, det skulle aldrig ske. Alla andra Charlotte kanske, men inte denna.

Nu är jag handikappad tills den 27.e. Äger 66 kronor som jag lika gärna kan kasta åt helvete för jag kommer ingenstans med dem.
Därmed är kommande helger totalt förstörda för min del och det är just nu dem jag lever för. Tack för den!
Med handikappad menar jag typ att jag inte kan göra någonting som kostar. Hmm, då kan jag lika gärna lägga mig under täcket och sluta leva tills nästa minilön kommer in på kontot.

Sorry, men jag lever i denna värld där pengar har enormt stor betydelse.. jag kan inte hjälpa att jag föddes och uppfostrades här.. och jag kan inte hjälpa att jag är i ständig jakt efter mer pengar om det så gäller enkronor. Här kommer man ingenstans utan pengar och jag känner typ att hela mitt liv stannar upp ungefär samtidigt som pengarna slutar komma in på kontot.

Känns just nu som att jag hade kunnat varna alla från att ta kontakt med mig nu på ett tag för jag är inte människa förrän den 27.e. Ring mig då om ni vill ha tag i den gamla vanliga Charlotte.



Kommentarer
Postat av: Jerk

Åh..det finns fler än mig alltså? Var lugn bara när du är trettio har du mycket mer pengar som du inte heller klarar av att hålla i :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback