I natt jag drömde..

dreams

På tal om sjuka drömmar..

I natt drömde jag om den snubben jag inte kan namnet på men gick på samma skola som och såg varje dag. Han var ingenting speciellt för mig då, det är han i och för sig inte nu heller.. men jag trodde inte att han hade etsat sig fast i minnet så. Jag har aldrig pratat med honom, har nog aldrig hört honom prata.. förstår faktiskt inte överhuvudtaget varför det var just han jag drömde om.

Jag hade fest.. till en början var det så himla tråkigt tills jag och Emma bestämde oss för att dra till tivoli.. då ramlade folket in.. allt från små barn till mina mostrar och festade loss ordentligt.
Då kom han.. lyfte upp mig (där borde jag ha fattat att jag drömde!) på övervåningen där vi var alldeles ensamma. Ehm, ja, han hånglade i alla fall utmärkt tills jag märkte att han spottade in små piller i min mun. Han drogade mig.. och jag märkte att jag började försvinna..

Där vaknade jag..



Igår fick Rebecca ett flipp. Jag trodde knappt att hon menade allvar förrän jag stod med färgflaskan i handen och skulle färga hennes hår svart. Dock inte hela, det misstaget gör bara jag.. men luggen och lite till. Jag trodde inte på mig själv alls, så det var tur att hon verkade så säker på att jag skulle klara det. Jag gjorde faktiskt det också och håret blev megaballt, om jag får säga det själv.
Kanske borde satsa.. Sugen på att färga håret? Charlotte fixar!
Fast jag borde komma på en bättre slogan... den sög...

Ikväll.. ooh ja, ikväll.. blir det minsann fest trots min tillfälliga depression igår. Jag slog sönder spargrisen, nästan bokstavligt talat, och skramlade ihop pengar som räcker till kvällen. Ännu en helg räddad, resten får lösas med tiden..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback