I made it

finish

Var faktiskt lite orolig över hur dagen skulle gå med tanke på att jag bara fick två timmars sömn inatt. Det var riktigt tungt att dra sig upp ur sängen men resten flöt på kanonbra!
Det går såklart bättre och bättre på jobbet men jag är fortfarande, enligt mig själv, totalt värdelös. Jag gillar inte den känslan.. inte alls..
Dock har jag inte ännu spillt kaffe över någon eller tappat tallrikar, men vänta bara.. jag har en dag kvar..

Klarade mig igenom dagen och det känns otroligt lyckat. Då vet man att man klarar även det fastän att rösten inte är som den ska. Just nu är den värre än någonsin och jag fattar inte grejen, jag har varit hes kanske 1 eller 2 gånger i mitt liv, varför nu när jag verkligen måste kunna snacka? Blääää

En dag kvar.. känns ändå skönt eftersom jag vill låta detta sjunka in ordentligt, smälta helgen jag haft som inte liknar någon annan helg någonsin. Det har varit slitsamt med tanke på hur ovan jag är. Men otroligt kul att träffa så sköna människor hela tiden..

Nu slocknar Challe för idag alltså! Lär ju sova bättre än någonsin..




Kommentarer
Postat av: Jerk

Åh vem tveka på att du skulle rocka?? You're the man..eller ja..blir väl the woman då... ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback