Gone shoppin'

are you ready2

Har lidit av rastlöshet sedan jag vaknade imorse (alldeles för tidigt dessutom). Som tur var räddade Emilie mig genom att hänga med/skjutsa mig till köpcentra. Phew, dagen räddad!

Inköpen idag kunde ha blivit:
* Ett par Converse
* En asball klocka

Vilket hade resulterat i ett kalas på ca 1000 kronor.

Inköpen idag blev istället:

*Diadem som ni ser på bilden
* Halsband som ni ser på bilden

Ett kalas som endast kostade mig ca (plus minus hundra) 200 kronor. Kanon!

Anledningen till att det blev som det blev var helt enkelt för att jag varit inne på Converses hemsida och är inte längre sugen på de som säljs i Sverige och klockan var för stor för min himla barnhandled.

Nu i väntan på mat sitter jag och leker lite med Photoshop som ni ser reslutat av högst upp. Det gäller att kunna sysselsätta sig ordentligt.

Ikväll blir det en kanonkväll med tjejerna. Wonderful!








Kommentarer
Postat av: taxi matilda

pratmakarna/rappa kalja vad som helst, jag är laddad för allt :D
Jag måste erkänna att jag inte pluggat så mkt idag, men däremot sorterat i mina himla hyllor. du vet hur mkt skit jag har där! Tur att emilie räddade din dag, nu när jag "inte hade tid." ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback