Give me some of that

I love skaters

Idag är en sån dag då jag lämnar allt gammalt bakom mig och börjar om på nytt. Tillbaks på ruta ett?!
Känns helt okej just för tillfället men jag inser att det kommer gå upp och ner ett tag framöver. Dock ska jag inte låta det märkas alltför mycket.

Jag kan ändå tycka att det är lite surt att behöva bli kyligare och kyligare.. snart är där bara kyla kvar alltså.

I alla fall.. balsko-jakt-dags idag med Millie. Inte det lättaste att hitta ett par bekväma sådana.. Jag bojkottar klack i vanliga fall men fattar väl också att det är finast till klänningen. Vi får se vad vi kan hitta.. Jag längtar till Scorett, that place feels like home.

Man kan inte ha mig till mycket.. kom inte och fråga mig om världsproblem, politik, vilka glasögon som sitter bäst, om jeansmärken.. men skor kan jag!

Mycket möjligt att det går att fråga mig om kärleksproblem också.. Jag kan nog ge smarta råd angående hur ofta du ska messa, när du får ringa, vad hans ord och handlingar betyder.. Du blir nog riktigt nöjd för stunden.. men börja inte titta över mitt kärleksliv.. du lär bli besviken.. Trots böcker jag läst, trots alla förhållanden jag följt genom åren.. så har jag inget att skryta med för egen del. Faktum är att jag vet vad jag faller för.. jag vet precis vad jag vill ha... men han verkar inte finnas.. Precis som att jag gett upp hoppet redan.. och det är illa med tanke på att jag inte ens fyllt 20 år.






Kommentarer
Postat av: Jerk

Men, snälla rara..du kan väl inte ge upp? Du är både söt och rolig...hur ska du kunna misslyckas med att träffa någon?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback