Gilla fredagar!

mys

Jag gillar fredagar alltså och denna fredagen har jag inte många klagomål på. Åt minsann frukost utomhus i morse och det var inte helt fel förutom huttrandet.
Trevlig fika med Matilda och Therese och sen for jag och Matilda (eller som vi också kallar oss, "Malotte") vidare till köpcentrat för att lulla runt litegrann.
Eftersom jag gav bort min supercoola dödskallesjal (till vem??) köpte jag en ny plus ett liknande halsband som minst sagt gick sönder förra helgen.
Jag hittade även en tröja för 200 kronor som jag provade men tänkte sen, nej Charlotte, vad väljer du nu? Att ha denna tröjan i garderoben eller att festa för de pengarna? Lätt val, tröjan hängdes tillbaka.
Kan inte tyckas vara något speciellt, men ett enormt framsteg för Charlotte Andersson som förr i tiden hade köpt tröjan i två olika färger.

Försökte förgäves hitta någon klockren discooutfit, men den matchen var inte lätt. Nu är vi i alla fall nöjda och extremt laddade inför fest imorgon (eller ja, idag blir det ju med tanke på vad klockan är). Mer säger vi inte än... (muahaha)

Kvällen klagar jag inte heller på. Har velat se Rosa Pantern aslänge eftersom jag garvade till bara trailern och den var himla rolig alltså.. Fast jag hoppas få se slutet någon gång?
Mycket trevlig kväll i alla fall!

Nu blir det lite skönhetssömn innan jag har massa att greja med imorgon. Livet leker!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback