Celebration

Cake

Vill passa på att tacka för en lyckad discofest hos Cornelia igår med riktigt god mat och Ninas sjukt underbara tårtor som jag nog hade kunnat döda för en liten smakbit av idag.
Hur låter fyra lagers tårta med jordnötssmör och ett kilo smält blockchoklad över? Obeskrivligt god! Till och med så att Matilda tog sig en bit trots att hennes hals kliar av jordnötter.

Vid 00 begav vi oss mot utestället och där slutar jag med detaljerna. Kan bara nämna att musiken sög mer än vanligt och att jag fick hur många smällar som helst av armbågar och ben. Dessutom avskyr jag schlagergolvet! Förlåt om det låter fördomsfullt men jag tänker mig massa fulla svenska snubbar som står och hoppar till Sommartider Hej Hej för att dem helt enkelt inte klarar stegen på RnBgolvet.
Inget fel i att gilla just det dansgolvet men jag står inte ut.

Eftersom Lina nu åkt till Turkiet för ett halvår framöver skrev jag och Matilda en låt till henne som vi framförde igår. Vi borde nästan satsa på Melodifestivalen nästa år!

Tänk er nu melodin till "hejsan hoppsan fallerallera, när julen kommer ska varenda unga vara glá"

Nu lämnar våran Lina ja, för ett annat land
Där det finns mycket turkar, kebab och mycket sand
Vi kommer henne sakna på fika film och fest
Men efter denna kvällen saknar hon oss mest

Hejsan hoppsan fallerallera
När Lina lämnar é det ingen som é glá
Hejsan hoppsan fallerallera
När Lina lämnar é det ingen som é glá

När du på puben sitter ja, akta dig för dom
Med mycket hår på bröstet som säger komsikom
När du i poolen simmar med vattengymnastik
Blir du brun och får oss andra att se ut som lik

Hejsan hoppsan fallerallera
När Lina lämnar é det ingen som é glá
Hejsan hoppsan fallerallera
När Lina lämnar é det ingen som é glá

Vi har en sista önskan ja, roa dig för oss
Med massa heta killar vill vi se dig rocka loss
Så ta nu med dig kameran så att vi dom får se
Sen är det upp till dig hur mycket som ska ske

Skål!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback