Bara jobb och jobb och jobb...

dinner

Jag kan inte säga att jag klagar över att jobba och slita när pengarna nu äntligen börjar rulla in igen. Jag trivs inte som fattig eller ekonomisk, vad ni nu än vill kalla det. Jag är megadyr i drift och jag måste spendera. Dock är det så himla mycket roligare att spendera pengar som man jobbat ihop på egen hand.. så det känns rätt underbart att jobba! Detta säger jag efter att ha varit arbetslös alldeles för länge.. jag börjar säkert klaga efter en tids arbete också..

"Jag gillar riktigt små bikinis, dem får mig att känna mig fri och naken".. visst, så kan ju en Victorias Secret modell säga.. knappast en vanlig brud.. nu inför sommarsäsongen funderar man snarare på att bli muslim så att man utan att skämmas kan dra på sig våtdräkten på beachen.
Man kan ju alltid satsa litegrann.. Jag och Emms drog på oss promenadskorna även idag.. trots att flabben går mer än benen förbränns det nog en del kalorier.. förhoppningsvis.

Träffade en stockholmare som frågade om vägen och jag får alltid hjärnsläpp då. Så även denna gång men som tur var hade Emma lite koll. Dock kallade han oss skåningar för tossor.. vad nu det ska betyda.. men det lät inte direkt som någon komplimang.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback