Awesome

baby blue

Sov helt underbart skönt till klockan 10 idag. Kändes som att jag behövde det efter en minst sagt speciell helg.
Jag har ju tidigare inte nämnt på vilket café jag jobbat men ja, Flinckmans var det ju som gällde.
När min moster ringde och frågade om jag var intresserad kopplade jag inte vilken Flinckman det gällde.
Har fortfarande inte kopplat hur känd han är. Folk på caféet frågade mig alla möjliga frågor om honom som jag inte kunde besvara. Vi snackar mannen som precis stått och sprutat ånga på mig från espressomaskinen? Är han kändis? Neeej?!! Eller?...

"Hur mår han nu? Vi hörde att han varit sjuk men vi kan väl äta fikan utan att behöva vara oroliga?"
"Du, är Lasse här idag?"
"Var det han som precis sprang förbi? Ooh va roligt"
Massa folk som fotade hela tiden, ett foto i After Dark rummet var såklart tvunget. Folk som sken upp när Lasse sprang förbi.. Där var han ju i egen hög person.. La Dolce Vita- mannen himself.

Folk är galna.. Men himla trevligt att dem utan problem väntade i timmar på bord, bara för att ha fikat på just hans café. Inga sura miner om maten tog tid eftersom där är så himla mycket att titta på och uppleva. Just dessa dagarna när Lasse själv var där var alla extra trevliga.

Jag diggar Lasse stenhårt alltså! Trevligare människa får man leta efter!
Men hans kändisskap tillhör nog en annan generation för jag har ingen koll alls.




Kommentarer
Postat av: Tilds ;)

jag tycker om dig också!
det var en liten saga om vänskap som stod på tröjan jag fick av jonna i badgastein. aight?
Ringer dig sen! (haha)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback